Zákaznický portál
Zákaznický portál je služba, díky které s námi můžete být v kontaktu, aniž byste museli kamkoli chodit či telefonovat a ztrácet tím čas. Požadavky lze řešit jednoduchým způsobem z vašeho počítače 24 hodin, 7 dní v týdnu.
Ke vstupu do Zákaznického portálu Vám bude stačit email. adresa, kterou jste uvedli ve smlouvě o dodávce pitné vody/odvádění odpadních vod. Po vložení vámi uvedené email. adresy v sekci Zákaznický portál - Poslat zapomenuté jméno a heslo emailem vám systém vygeneruje přihlašovací údaje a zašle vám je na uvedenou email. adresu. Poté se můžete přihlásit do Zákaznického portálu a začít jí používat.
Zákaznický portál vám nabízí:
-
možnost zaslání požadavku na změnu zasílací adresy, změna komunikačního e-mailu, přihlašovacích údajů
-
informace o odběrných místech, kompletní přehled, čísla vodoměrů, sazby
-
odečty, historie spotřeb odběrných míst
-
možnost nahlášení stavu vodoměru (samoodečet v případě nezastižení odečítačem)
-
přehledný výpis uhrazených i neuhrazených daňových dokladů, možnost zaslání zpráv, připomínek a požadavků přímo přes webový formulář
VSTUP DO ZÁKAZNICKÉHO PORTÁLU
Pokud si nevíte rady, pomůžeme Vám :
Ing. Mgr. Petra Vrabcová
tel.: 499 421 304
petra.vrabcova@mevakvr.cz