Zákaznický portál

Zákaznický portál je služba, díky které s námi můžete být v kontaktu, aniž byste museli kamkoli chodit či telefonovat a ztrácet tím čas. Požadavky lze řešit jednoduchým způsobem  z vašeho počítače  24 hodin, 7 dní v týdnu.

Ke vstupu do Zákaznického portálu Vám bude stačit email. adresa, kterou jste uvedli ve smlouvě o dodávce pitné vody/odvádění odpadních vod. Po vložení vámi uvedené email. adresy v sekci Zákaznický portál - Poslat zapomenuté jméno a heslo emailem vám systém vygeneruje přihlašovací údaje a zašle vám je na uvedenou email. adresu. Poté se můžete přihlásit do Zákaznického portálu a začít jí používat.

Zákaznický portál vám nabízí:

  • možnost zaslání požadavku na změnu zasílací adresy, změna komunikačního e-mailu, přihlašovacích údajů

  • informace o odběrných místech, kompletní přehled, čísla vodoměrů, sazby      

  • odečty, historie spotřeb odběrných míst  

  • možnost nahlášení stavu vodoměru (samoodečet v případě nezastižení odečítačem)

  • přehledný výpis uhrazených i neuhrazených daňových dokladů, možnost zaslání zpráv, připomínek a požadavků přímo přes webový formulář

VSTUP DO ZÁKAZNICKÉHO PORTÁLU

 

Pokud si nevíte rady, pomůžeme Vám : 

Ing. Mgr. Petra Vrabcová
tel.: 499 421 304

 
petra.vrabcova@mevakvr.cz